Jag är så sämst

Kan någon förklara för mig hur man håller humöret uppe för och blogga? Allt fler och fler bloggar blir tråkiga och till och med storbloggarna har bloggtorka. Då kommer jag in i bilden HAHA. Ba för o va snäll så ni har ngt och läsa, inte för att det är intressant men vrf läsa en bok när man kan läsa en blogg. Tell me?

Igår jobbade jag, men mådde inge vidare så jag drog hem efter en ellet två timmar och sjukanmälde mig dessutom idag oxå. Måste vila nu, det känns som om jag har gått in i en vägg eller så, inte gått utan SPRUNGIT in i en vägg. Jösses. O jag som trodde jag kunde klara allt, som min mamma sa ensam är inte alltid starkast. Nu har jag insett de.

Jag tvingade min bruuur o för o gå upp och handla åt mig, jag är sååå hungrig på choklad.

Skriver mer sen, ciaaaao

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0