Osis+ Dust it

Hejsan, kom nyss hem från stan (södertälje) Har varit och klippt mig och handlat klart Sanjas present. Tog ledigt från skolan idag, likaså mamma. Vi behövde koppla av lite så vi hade en dag tillsammans.

Köpte okså ett puder till mitt hår som ger skiiiiit mycket volym, den är verkligen bra till mitt hår som e så livlöst. Man märker inte ens att man har ngt i håret, inget stelt och dessutom, HÅRET BLIR INTE FETTIGT!!! Det ser ut som om jag har tuperat i ett år för och få denna volym. Kmr alltid köpa den, den finns bara att köpa hos frisörer, där jg köpte den kostade den 149 kr

Så ser den ut:


Skriver kanske lite senare. Om jag orkar det vill säga ;)

Ciao

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0