Think before act...

OKEJ; nu blir det klaga igen.

Om jag ska vara ärlig, så har alla, då menar jag alla blivit så jävla falska. Finns det en enda person som man faktiskt kan lita på? Finns det? VAVAVAVAVA?

Nej, juste. Inte en jävel. Och jävlar finns det gott om här i Sverige, jag ska inte ljuga, men hur tänker folk egentligen? Gillar man inte någon så ska man inte umgås med den personen. Är det så svårt, man sårar bara sig själv OCH den man umggås med som inte ens förtjänar det. Asså när ska folk börja tänka? HAHA när har folk ens tänkt?

THINK BEFORE ACT

Ta med er budskapet, annars kan det gå fel...

KOMMENTARER
Postat av: Sandra

AHAHAHAHHAHAHA

du driver:O.

jag tror syrianerna kommer bomba den vårdcentralen asså. haha.

Men asså vadå, dom ska vara glada att dom har fått komma till sverige, ska dom få en vårdcentral också :O. HAHAHAHAH

2008-09-17 @ 14:23:08
URL: http://sandrasilvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0