Studiecirkel

Hejjsan, eller god morgon. KL 9 i morse så väcktes jag av Jenii, Och jag som inte kunde sova i natt hade tänk att sova ut i morse men nej nej. Och så kan jag inte somna om heller. Hon slutade tidigare än vanligt så ska möta henne på stan vid kvart över tolv. Sen kl 1 ska vi till min mamma och sen gå och beställa tårta.

Efter dte kommer Jackii och vi ska plugga, det hart blivit som en tradition att vi har börjat plugga på måndagar på våran lediga dag. Vilket är väldigt bra för då slipper vi göra läxorna i veckan då vi har annat för oss. Idag blir det matte igen, sen ekonomi och svenska antar jag. Skönt att få allt överstökat. I morgon så ska vi åka och handla till födelsedagen och så.

MEN nu måste jag sticka, ska hinna med bussen

Ha en väldans bra dag

Ciao


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0