Massmedia kan dra åt *******

"Min tolvåriga son kom hem igår kväll och berättade att han hade läst om att vi alla kommer att dö klockan ett idag. Jag ägnade två timmar åt att försöka lugna honom så att han kunnde somna.I morse hade han kissat ner sängen vilket han inte har gjort på tre år"

Asså fattar  inte medierna att de skrämmer upp barn i onödan?? Hade det varit på riktig hade alla hakat upp sig på undergången och tv och radio samt tidningar skulle endast bestå av detta projekt. Det var först idag som jag fick veta om "jordens undergång". Jag tror inte att det kommer att bli någon undergång, mer än en maskin krävs för att vår jord ska gå under.
Men dem här forskarna, vad tänker dem med egentligen? Att sätta 9 miljarder liv på spel? Att man ens har hjärta att göra det. Okej, idag ska dem bara testa maskinen med EN stråle. Men om några månader gör de om testet och då med TVÅ strålar. Då kan det hända saker. Men inte idag.

Jag är så arg att det inte finns   -.-

Tur att ngn har anmält projektet till europadomsrtolen.


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0