Like a big bang

Sjuk, sjuk, sjuk :( Faaaan, jag har feber, ca 39.5 grader. Sitter med öppet fönster och kallsvettas. Att jag ens orkar sitta vid datan är ett under, ett mirakel.

Ett lika stort mirakel som  dem där JÄVLA forskarna i Schweiz, lr hur det stavas. Asså det ska testa att göra ett svart hål. Ett svart hål i rymden som gör att jorden sugs in och går under. VA FAN E DE FÖR FASONER?!

"Vi gör det här för att gynna mänskligheten, inte för att förgöra den" Vet han ens vad han snackar om ? Går jorden under, vilka gynnar han då menar han?

Ne nu är jag arg, och forskare ska vara smarta? Den myten spräcker vi hål på nu! Haha hål haha fattar ni?

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0