Lat? Jo jag vet

Heej,
Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag inte bloggat på grund av att jag inte orkar. Jag är LAT, hörde ni? LAT!
När jag skaffade denna blogg intalade jag mig själv att uppdatera flera gånger per dag. Ett löfte jag verkligen inte kunde hålla. Jag skulle visa bilder från min vardag, (ni har inte sett några bilder på min vardag) , jag skulle skriva om vardagsproblem, och jag skulle absolut inte ha ngn modeblogg, det är det enda jag lyckades hålla. Tkr det är så uttjatat. Visst mode är roligt men, hur många olika kläd collektioner finns det inte? Bara med ett plagg kan du göra 1000000000 olika sakert med. Det bliiir så uttjatat. Tummen ner för modeblogg.

Bloggar som jag fastnat för är dem med humor i vardagen. Och ett tag ville jag oxå börja driva med min vardag, med lite humor i. Men tröttnade snabbt. Och då blev man lat igen.

Hoppas bara att jag ska orka skriva mer. Ska försöka i alla fall.

Ciao

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0