Kycklingkebab

Hejsan, Har inte orkat blogga i helgen ;)
Har varit i Sthlm igår med hanna och shoppat lite, bland annat presenter till Jenni, som oxå snart fyller år. Vi åt på kungshallen, och jag tyckte jag skulle ta ngt annat än kycklingkebab så det fick bli mexicansk kycklingfileer med pommes och två såser. En sak är säker, jag håller mig till min kyklingkebab :D

I morgn är det måndag och jag är då LEDIG, mophaha men då ska jag och jackline ner till biblan och plugga, jag tror det va matte, religion, redovisning och beskattnin och filosofi om jag inte minns fel. Ska bli skönt och plugga, så har man det gjort sen, man slipper stressa i veckan.

Nu ska jag göra en ny header ;) jag gillar ändringar ständigt

Ciao

KOMMENTARER
Postat av: Sandra

AHHAHA Ja södertälje är syrian landet fna. Min lärare är iranie och kan flytande syrianska , hahah hon bor där också.

2008-09-14 @ 18:05:07
URL: http://sandrasilvia.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAH. Bele. Du är skön fan :D HAHAHAHAHA.



2008-09-15 @ 20:41:14
URL: http://sandrasilvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0