Hockey ikväll

Hejsan, ska snart få i mig ngt att äta. Ska iväg med Hanna på elitseriepremiären för SSK, dem spelar mot Frölunda idag. Har oxå fått för mig att platta håret. Jag som brukar gilla lockigt, men man ändras ju alltid :D  

Idag var jag med på idrotten :O Vi hade orgentering och det var inte så jätte lyckat för mig o Jackline, vi gick runt och letade efter röd/vita lappar som vår skola har. Sen när vi kommer tillbaka och inte har hittat en enda kom läraren på att de bytit ut alla lappar till gula så att man såg dem. Ja och dem såg vi ju, men det var inte dem vi skulle leta efter -.-

OCH EN SAK, NÄR VI SKULLE ÄTA IDAG I SKOLAN SÅ VAR MATEN SLUT!! ASSÅ HUR KAN MAN LYCKAS??? ÄR NI SÅ JÄVLA IDIOTISKA I HUVUDET SOM NI SER UT ATT VARA?? NI MATTANTER JOBBAR I EN SKOLA MED SYRIANER, TROR DU DEM ÄTER SOM FÅGLAR ELLER?? NEJ. iDIOTER, ska ha tillbaka mina skattepengar huhu


CIao


KOMMENTARER
Postat av: sandra

Haha hon trivs bättre än jag, och hennes bror kan flytande syrianska. Haha .

2008-09-18 @ 16:19:23
URL: http://sandrasilvia.blogg.se/
Postat av: sandra

HAHAHHAHA suryoyo :D



haha. stackars föräldrar :P?

2008-09-18 @ 17:52:36
URL: http://sandrasilvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0