Namn

Är inte Wendela ett fint flicknamn?? Jag tycker oxå att Natasha, Olivia och Madeleine är jätte fina namn. När det gäller pojknamn är jag mer osäker. Kanske Oliver, Philip, Alexander och Simon.

När jag väljer namn åt mina framtida barn vill jag ha namn som man kan ha hela sitt liv. Jag menar barn som tonåring till vuxen samt gammal. Som Albin, det kan man ju (enligt min åsikt) typ bara heta när man e liten, för jag skulle inte vilja heta Albin nu när jag e 17, snart 18. Och det passar inte direkt vuxna. Eller till exempel Ingegerd. Det är ju ett namn för gamla, Har jag inte rätt??

Men smaken är ju som baken, som de säger i Afrika ;)

Ciao

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0