I thought i was someone

Skiit i mitt förra inlägg. jag var bara arg och frustrerad...

Sen min födelsedag har det dag efter dag visat sig hur folk kan vara falska. Är det såhär det ska kännas o vara 18? Jag trodde att folk skulle bli mognare. Jag trodde att problemen skulle lösas. Men jag hade fel. Alla blev omognare. Eller är det jag som ser dem på ett annat sätt? Är det jag som har fått för mig saker eller har alla förändrats?

Som i tidigare inlägg fattar jag inte varför folk måste vara falska.. Varför kan de inte vara sig själv från allra första början? Så slipper man alla problem och lögner.
Måste man ändra sitt jag, efter vilka man umgås med? Måste det vara så här? Då skulle ingen bli besviken och det skulle bara så mycket enklare att välja vänner. Men livet är ju till för att bekämpa livets hinder och undkomma ödets vägar.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0