31 Maj

Ibland blir jag bara sååå arg! Och jag frågar varför, varför måste de alltid vara så här?!
Men ibland undrar jag också när ska detta sluta, hur länge ska de vara så här?
Jag har många frågor i huvudet men jag har knappt 5 % av dem svaren. Mamma tkr jag e allmänbildad (vilket jag e!), men inte när det gäller psykiska skiitgrejer. Asså orka gå och tänka på sådant som egentligen inte e vesentligt...


Igår jobbade jag , fick sluta tidigare från skolan eftersom 3:orna hade paddelskiiten och jag orkade inte gå dit och kolla på dem, många sa att jag inte missade ngt så de va väl lika bra. Först hjälpte jag till i Café Kladdkakan i Gamla Stan. Vid lunchtid kom det in en 20-tal italienare!!(A) Inte för att de va såå snygga men ngt fanns de väl ;). Men igår lärde jag mig att italienare är ganska vimsiga HAHA. Efter de åkte jag till city för och jobba i godiset, det gick skiit segt, hade hellre velat vara kvar med italienarna. Men när dagen var slut åkte jag heeem och sov haha.

  
Ska äta nu... har inte ätit sedan kl 15.00 igår. Har aldrig mått så här sjuuukt dåligt. har inte kunnat äta, sova , till och med att knappt kunna gå. Jag svimmade i morse pga av min magont. Och det värsta va att jag inte minns hur länge jag var avsvimmad, de enda jag vet va att jag vakna på badrumsgolvet. Ingen i min familj e hemma idag heller ): det va skiit läskigt.

Jag skriver sen.
Ciao


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0