31 maj igen

Är det bara jag som typ dööööööör av mensvärk? Asså jag tror jag slår alla rekord när det gäller den delen. Kan inte gå, kan inte ligga still, kan inte äta (risken finns att de kmr upp igen), KAN FAN INTE GÖRA ETT SKIIIT.


Tog ledigt idag från jobbet, eller rättare sagt sjukanmälde mig. Vaknade vid halv tio som vanligt när jag jobbar, gjorde mig i ordning, sminkade mig o fixade håret. Sen kom den JÄLVA smärtan. Tillbringade morgonen med att befinna mig i badrummet, jag tror jag svimmade eftersom jag vaknade på badrumsgolvet. Jag insåg att klockan var 12 o de va då jag började jobbet, så jag ringde fort till chefen o sa att jag inte kunde komma idag o då va han så snäll o sa att jag inte heller behövde jobba i morgon. Jättesnällt... tog en värktablett men den kom upp igeen, så då insåg jag att värken fick vara kvar tills den själv avlöste sig. OCH DE TOG FAN FEM TIMMAR!!! Resten av dagen sov jag...


Asså det e så här varje månad, fattar inte att jag inte vänjer mig vid smärtan, eftersom den e så extrem kommer jag väl aldrig att vänja mig :/

Ska plugga klart nu, måste skriva en labbrapport på naturen ...


Jag skriver i morgon

ciao


KOMMENTARER
Postat av: Emma

Usch!

2008-06-01 @ 14:18:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0