29 Maj

Halluu.. idag är jag ngt gladare. Men inte såå värst glad. När min brorsa kom in i rummet för och säga godmorgon och hejdå upptäckte jag att jag hade vääälldiiiigt ont i magen. Ni vet man känner ingen smärta när man sover (narkos fungerar på samma sätt) . Jag mådde verkligen piss. Grät hela morgonen kunde inte röra mig eller ngt. Magvärken gick inte över så mamma kom hem och tog hand om mig <3 tills jag skuylle till skolan. Så hon skjutsade mig dit, jag va ju tvungen att åka till skolan för o göra mitt VG test i matte. Men jag kunde lika gärna stanna hemma, för de gick skiit. Men men, är ju i alla fall godkänd. 

Nu ska jag bara byta om och sen ska vi till min kusin Tobias som fyller år :D 

Skriver kanske ikväll ;) 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0