27 maj igen

Jag har fått ett sånt här känsligkänsla idag. Blir typ ledsen på allt, så fort ngt händer. Idag fick jag klart för mig att jag fick G på spanska (vilket är mkt bra från min sida) , men ändå är jag inte glad. Jag borde lixsom fira... men jag känner mig fortfarande dålig. Visst jag har ingen spanska mer (ALDRIG MER!) men jag kunde ha gjort bättre ifrån mig om jag inte hade skolkat så mkt som jag har gjorde den senaste tiden. Och i ekonomi har jag G+ i omdöme och kan få VG om jag gör ett till prov med bra resultat, men ändå e jag inte glad. Vad e de med miiig ): har inte kännt så här på längee... varför just nu när skolan snart är över och jag har 10 veckor långt sommarlov framför mig?


Det känns också jätte kontigt i klassen, liksom ingen hållning alls, alla e på sina håll och umgås med sina gäng... de jag umgick först med har liksom tagit avstånd och vi pratar knappt längre. Men saker och ting förändras mkt snabbare än vad man tror. Men man måste vänja sig även om det inte alltid e så lätt


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0