Hejjsan

Hejjsan.

Nu är jag hemma från hockeyn, vi förlorade efter sd mot modo med 2-3, tyvärr. Så de blev inge slutspel för oss, men vi e klara för elitserien 08-09 nu :D helt klart.


Idag fick Zlatan en son Vincent heter han. Han var 50 cm lång och vägde typ 3,9 kilo. Grattis Zlatan (A)


Idag började jag skolan vid ett. Va i skolan typ 2 timmar, skiit onödig dag. Kunde lika gärna vara hemma. Men de har ju börjat riva huset berdvid mig efter branden. De började riva den vid 7, så ingen sovmorgon för mig inte :P

Idag blir det ingen rolig historia tyvärr.


KOMMENTARER
Postat av: Sanja

Var det inte DU OCH ZLATAN som fick en son? ;O

2008-03-07 @ 00:28:06
Postat av: Jenny

Joo men jag måste ju gratta Zlatan , han blev ju pappa. Sen har han grattat mig

2008-03-07 @ 22:17:15
URL: http://siimplyme.blogg.se
Postat av: S.

Haha är det VERKLIGEN så? ^^

2008-03-08 @ 17:18:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0