GÄSTINLÄGG

Hejsan ni alla tre som läser Jennys blogg haha skoja bara ;)
Nej men jag heter Sanja och är Jennys bästa kompis sen nästan sju år tillbaka.
Lilla Jenny fick för sig för en tid sedan att jag skulle gästblogga och eftersom jag inte har haft så mycket tid så tänkte jag göra det nu.

Jenny leker nämligen frisör just nu. Hon tonar min syrras hår och blev klar med min toning för en stund sen. Blev faktiskt nöjd, chockerande nog :O haha.. TACK! <3

Denna torsdag började med att Jenny skulle följa med min syster till ett solarium nere på stan, vart vet jag inte riktigt. Vägbeskrivningar är inte riktigt min grej (a). I alla fall så skulle jag följa med min syster till busshållsplatsen, där det var meningen att Jenny skulle möta oss HALV TOLV. Men tror ni Jenny kommer halv tolv? NEJ, utan hon kommer en kvart försent så att de missar sin buss ner till stan, fast man kan ju inte klandra Jenny för att bussjäveln (762) inte kan passa tiden :P Så när Jenny kommer drar jag för att fixa lite hemma och plugga matte.
Måste verkligen säga att det inte finns något "roligare" ämne än matte! Haha men jag överlevde ju medtanke på att jag sitter ju här och skriver.. ;) 
 
När Jenny och min syrra var klara så kom de hit till mig igen för att återigen börja gadda ihop sig mot mig så fort jag öppnar min mun, INTE SNÄLLT  *lipar*. Då lilla Jenny satt och gnällde på mig att hon skulle få börja med min toning. Men eftersom  jag är så seg så orkar jag inte. Latare än latast kan man väl säga om jag inte ens orkar SITTA och vänta på att hon ska göra allt xD Och för första gången bestämmer sig min syster för att laga mat ;O Vi åt hamburgare med ungsbakade potatisar, samt tillbehör,  GOTT :)  ifall ni undrar haha..

Sedan började Jenny med toningen, evigheter tills vi blev klara tack vore mitt tjocka hååår!  Och det ena ledde till det andra och nu sitter jag här ( kan misstolkas *Blink blink*  ;D)

Kanske blev lite långt inlägg men men .. tänkte ta och skriva en namndikt till Jenny bara för att jävlas lite hihi. Hon är så rolig när hon blir sur/arg! Here we go..

TO YOU MY FREND:

J
Jobbigare "människa" kan man inte hitta ;)
EEgotrippad (a)
NNonchalant är Jenny när hon är suuuuur
NNaiv, stackarn tror fortfarande att påskharen exsisterar
YYxa använder Jenny när hon vill slå ihjäl mig för att jag säger att hon hejar ASSYRISKA :O (kom inte på något bättre xP)

När du ser det här Jenny så tänk på att jag ÄLSKAR DIG DIN JÄVLA PLUTT! innan du slår ihjäl mig för det här och om jag har riktigt tur kanske jag får gästblogga nån gång igen, under kan ju ske .. :P

Det var allt för mig .. XoXo som alla säger nu för tiden x/ ..  HEJDÅ <3 

KOMMENTARER
Postat av: Poo

dt stämmer lite dt där xD

2008-04-03 @ 20:32:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0