9 mars

Hejjsan.

Jag uppdaterade aldrig igår, för på morgonen övningskörde jag sen vid hakv fem åkte jag till min mormor och morfar för att fira min bror, morfar och micke.


Jag körde på vägarna igår för första gången :D o ändå var det bara andra gången jag övningskörde. Mamma tyckte jag hade kompitens till att göra de (A) men det gick lite snabbt i svängarna tyckte hon. Jag lärde mig också backa och parkera och växla. En effensiv lektion dvs ;) allt på en gång. Jennifers bror har också erbjudit sig att han ska övningsköra med mig :D han har en volvo o jag måste ju lära mig och köra med olika bilar.


Haha , jag var lite elak mot min mosters man igår. Han jobbar på Scania som nu blivit tyskt. Jag frågade om han hade Hitler som chef nu. Hahah han blev skiit sur (A) och då har min lilla kusin lärt sig skriva bög -.- och de var inte jag som lärde hnm.


Idag har jag jobbat , jag började redan kl 12,00 idag ^^ duktigt av mig att gå upp så tidigt.


Igår åkte också carola ut, YEEEES!! Jag skiiter i vem som vinner , bara inte carola går vidare. Hon skrev i dagens upplaga på Aftonbladet: - Det är som om jag bränts på bål.
HAHA rätta meningen var sagd. De var inte ens duktiga hon och Andreas. De försökte bara överrösta varandra och tillslut skrek de. Så nejj de va verkligen inte duktiga. Usch.

Men skiit på de nu.
 

Zlatan tillbaka - då vann Inter

Efter födseln av Vincent åkte Zlatan tillbaka till Italien och spelade i Inter mot Reggina och vann :D de var också Zlatans 15:onde mål denna sässong :D min lilla gulleplutt e så dukti (A)



SNART FYLLER JAG ÅR!!



Idag blir det ingen rolig historia utan några roliga översättningar :


Jag skriver de svenska städerna på engelska och så ska ni skriva de på svenska , skicka svaret i en kommentar:

Svengelska orter:


Clever village:
Penny bridge:
Right bay:
Charles´ crown:
Straw town:
The trollhood:


Svaret får ni senare den här veckan  (;

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0