3 mars

Hejsan


Första skoldagen var rätt okej, men den kunde ha varit bättre. Fick tillbaka en uppsats på svenskan, jag var den ända han velade på betyget, han ba: du har fått ett splittrat betyg, ett för ditt innehåll och ett för ditt språk. Ditt innehål är värt ett vg+ men ditt språk är tyvärr bara g. Men men de var det ända dåliga betyget i svenskan hittils. Bara en engångsgrej, hoppas jag. Plus att han inte står för de han säger, ALDRIG haha. Han ska jämt ha rätt, o har han inte de blir han sur o säger att alla andra har mer fel än honom. Konstig lärare men snäll...

Kom precis upp... har städat lite (A) rensat heela vinden och frådet med familjen, men jag hittar inte mina sommarskooooor :( buhuuu men de e ju en anledning till och köpa nya.har aldrig upplevt våran vind såhäär stor, ett mirakel J men jag hittade alla mina gossedjur med kläder på som jag hade när jag var liiten, ville verkligen inte kasta dem men mamma hotade med att toffla mig om jag inte kastade dem :( hittade också gamla bäbiskläder sen min lillebror var liten, men de kunde mamma minsann spara på  :O skit på dejj.

Håller på o färgar håret nu , har haft färgen i mitt hår i en halvtimme men de e förbannat inte ljusaree fifaan vad jag blir suur. De e ju snarare oranges o lila än ljusblont!! Ska stämma Loreal -.- Jag ser fan ut som en solbränd morot :(


Juste idag krossades min dröm om att bli revisor :( de sa på nyheterna att i framtiden kommer de att bli överskott av ekonomer journalister och naturvetare. Vad ska jag bli nu då?

här är en statestik på hur många i överskott de finns i olika yrken :



Dagens historia, inte så rolig men ngt i alla fall ;)


Jag bodde på köttbulls gatan nummer fläsk, tre trappor upp på nedre botten. Där låg jag i min bottenlösa säng och läste spännande tågtidtabbeler. Då hörde jag ljudlösa steg i trappan, en man kom in med en bladlös kniv utan skaft. Han stack kniven i hjärtat på mig, men som tur var hadde jag hjärtat i halsgropen och jag överlevde. Jag sprang ner till hamnen där båten tuta och bryggan gick. Efter en lång resa råkade jag ut för skeppsbrott och flöt i land på en rostig spik. Jag kom till en obebodd ö där nakna kannibaler dansade omkring med händerna i byxfickorna. Jag sprang fram till en hydda, sparkade upp dörren och hoppade in genom fönstret. Där inne låg fem uppätna mackor på ett bord, jag åt upp dem och fortsatte in i djunglen. Plötsligt stod jag öga mot med två lejon, jag sköt den ena med mitt sissta skott, sen plockade jag bomullstussar tills jag fick ryggskott. Med det skotett sköt jag det sissta lejonet. Sen ramlade jag ner i en hålla, där fanns en rasande tiger. Nu hängde mitt liv på en tråd! På den tråden klättrade jag upp. Sen sprang jag ner till stranden och skrek så det eka. I den ekan rodde jag hem.


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0