29 mars

Hejsan, skulle ba först meddela att jag äter vit choklad ^^ bland det godaste som finns, tänk er färska jordgubbar doppade i smält vit choklad... Acshh. Jag vill ha sommar ):


Jobbade idag, det var relativt lugnt faktiskt för att vara lönehelg och lördag (lördagsgodis HALLÅ), men som ni kanske vet så finns systemet precis brevid, och där e de ständigt folk. Till och med en lång kö in till systemet för att bara ett visst anat människor får vistas i lokalen och kön kan bli mer än 20 meter och INGEN JÄVEL kommer in och köper godis hos mig! ;O asså orka slänga ut mer pengar på alkohol än godis, alkohol e ju ändå farligare och kan orsaka mer skada än godis... nu ska jag sura lite till innan jag får tillbaka mitt humör igen.


Juste tack Sanja för ditt inlägg, det väärmde (NOT). Du ska få spööö hahahah.


Ska sova lite snart ;) jobba i morgon oxååå


KOMMENTARER
Postat av: Anonym

HÄMNDEN ÄR LJUV! MOHAHA *Stolt*
S

2008-03-29 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0