2 Mars.

Tudiluuu

NU har jag äntligen skrivit klart min bokrecension :D JAG läste Nattgästen av Ben Elton, JAG tyckte den var skiit bra (A) haha eller hur sanja?
Har jobbat idag med, idag var jag tröttare än vanligt. Knaske beror de på att ja lyssnar på musik halva nätterna haha. Idag åkte jag på min lunch till Café Kladdkakan (Gamla Stan) jag åt som vanligt en Hälsotallrik haha skiit god, det är kyckling med råris och en massa olika grönsaker.

jag har värsta ångesten för i morgon :( då e de skolaaa. Jag har blivit så van att gå upp vid halv elva o sen åka till jobbet men nu måste jag upp halv 7 och åka till skolaan . Känns ganska dåligt. men nu får jag träffa ida och emma osm jag inte har träffat på 3 veckor :O haha de har praktiserat i två veckor sen blev de ju lov och jag har varken haft tid eller ork och höra av mig till ngn av dem haha.

Ska kanske ner på stan i morogn och köpa present till min bror och micke som fyller år snart i mars. de e så svårt att köpa ngt till en skiit unge som typ blir sur o man köper ngt som han inte gillar (fiiifan). ngt förslag?!

Här är dagens rolig historia:

Det var en lastbilschafför som var ute och körde som plötsligt fick se en nunna som stod vid vägkanten och liftade, han stannade till och nunnan frågade kan jag åka med. Ja det går väl bra men du får betala i natura, ja det är inget problem svarade nunnan. Så han tog nunnan bakifrån och allt var frid och fröjd, efter en stund frågade han du vad heter du och var skall du någonstans. Nunnan svarade:
- Jag heter Pär och skall på maskerad.

Shulululuuu!! <3


KOMMENTARER
Postat av: Sanja

HAHA, jaa DU ;)
MEN Jenny lilla vad är det med dig och nunnor?! ;O

2008-03-03 @ 16:41:36
Postat av: Jenny

Jag ska bli nunna hihi

2008-03-03 @ 20:29:52
URL: http://siimplyme.blogg.se
Postat av: Sanja

Haha, tvivlar jag på ;D ...

2008-03-03 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0