19 mars

Hejsaan.


Kom nyss hem från ett "kalas" haha, Simon fyller 6 år idag. De va inte så mkt barn där, tack och lov. Hade huvudvärk innan jag kom och ville inte ha värre när jag gick men det gick braaa. Har haft mkt födelsedagar nuuu. Min morfar den 17, min bror den 18, simon den 19 o micke den 23 haha . och glöm inte att jag snart fyller år haha, enligt Ida e de hon som fyller snarast men de går jag inte med på ;) (A)


I morgon har jag ingen skoldaag! Mohaha har egentligen bara två lektioner vanligtvis på torsdagar och eftersom engelskan var inställd så hade jag bara matte o eftersom min lärare var så snäll fick jag skippa matten i morgon om jag gjorde tal hemma, och de lovade jag (men jag sa aldrig när jag skulle göra dem ;) så jag lovade Burre att åka upp tidigt och jobba eftersom de e nu påsken börjar och alla får panik att nu e de dags att köpa påskägg och då blir de kö inne hos oss eftersom vi har färdiggjorda påskägg med antingen ett vanligt påskägg eller påskägg gjort av choklad och i dem e de antingen franska , belgiska eller hemgjord choklad. Så det finns ett o annat o välja på. Haah gör lite reklam nu så alla e med på det och jag får ingen ersättning. Måste skriva så här för att BlondinBella skulle få böta eftersom hon inte skrev att det var reklam o att hon får ersättning för det och då måste väl jag också göra de. Haha nog om det.


Uppdaterar kanske senare har inte tid mer de nu

hajjdå


KOMMENTARER
Postat av: Ida

Men som vi märker så är ju lilla Jenny inte så bra på matte om hon tror att September kommer före april ;) Men jag VET att det inte är så, så då är det jag som fyller år först ändå XDXD haha.

2008-03-19 @ 22:03:26
URL: http://idaeklund.blogg.se
Postat av: Ida

Men som vi märker så är ju lilla Jenny inte så bra på matte om hon tror att September kommer före april ;) Men jag VET att det inte är så, så då är det jag som fyller år först ändå XDXD haha.

2008-03-19 @ 22:04:20
URL: http://idaeklund.blogg.se
Postat av: Ida

fan varför blev det två likadan? :O XD

2008-03-19 @ 22:05:01
URL: http://idaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0