15 mars

Hej.


Det var länge sen jag uppdaterade nu... har inte haft tiid. Har jobbat ganska mkt och när jag kommer hem så e jag helt död och orkar verkligen inte skriva ngt. Men idag måste jag få skriva av mig, inte för att de har hänt ngt speciellt men något har jag väll att skriva. Haha...


Idag har jag jobbat också, idag har jag träffat så idiotiska människor som de bara går, så jävla spydiga. Det var en tant som hade proppat en godispåse, asså den var helt full. Sen går påsen sönder och allt godis åker ut på golvet o hon ba: AHA! Ni får FAN skylla er själva, se istället till att kolla påsarna så att de e hela innan ni lägger ut dem i butiken.


Asså hur kan man va så dum i huvudet och skylla på oss?! Hon hade ju proppat påsen med godis, inte undra på att påsen går sönder :S o hon plockade inte upp det heller utan lät det ligga kvar och så gick hon och plockade nytt godis och när hon skulle betala så ville hon ha kvitto för att hon inte trodde att priset stämde, men hon nöjde sig inte med det så hon ville att jag skulle väga allt igen. Och det gjorde jag o då ville hon ha kvitto på det också då sa jag att det inte gick för de skulle bli mer i kassan än vad det var kontanter i den och då blev hon sur och gick därifrån. Asså dumma jävel!! Haha hon förstörde min dag.


Tänkte att jag skulle kolla på melodifestivalen , med asså  , vad är de för låtar med :S ingen e ju ens bra. Bara överskattad musik och korta kläder, så att man ser brösten och rumpan. Men det e väl så de ska vara , eller? Så jag slopade melodifestivalen och satte mig och kollade på High School Musical på datan istället (A) mkt mkt mkt bättre!


Det e så mkt jag stör mig på så mkt nu som jag inte ens ska lägga mig i, men jag kan inte motstå att klaga på dem även fast de inte e mitt problem... det e så skrattretande att de inte ens inser sina egna fel. Haha ska själv inte säga ngt, jag e ganska trög själv. Men men :D


jag har tääänkt, hur skulle jag klara mig utan min mamma??!! hur?? det skulle jag aldrig. kan inte ens klara mig en dag utan att jag måste prata med henne, även om det inte ens e ngt spec, bara så at jag hör henne. Jag älskar henne verkligen mkt och skulle aldrig klara mig utan henne.

Så också Sanja! Hon är mitt liiiiv, skulle heller inte klara mig utan henne. Hon är den som tar alt syre när hon kmr in till ett rum, och när hon är som jobbigast skulle man helst sälja henne på en loppmarknad bara man fick. Haha förlåååt Sanja. din humor e så tråkig att man verkligen måste skratta åt den för att du inte ska bli arg och toffla mig hahaah. <3 Jag älskar dig Sanja!

Haha hejdåå <3


KOMMENTARER
Postat av: Sanja

HAHA, orka KLAGA på VÄRLDENS BÄSTA humor!

VOLIM TE

2008-03-15 @ 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0