12 mars

Nämen hejjsan.


Idag tog jag sovmorgon (A) men fick närvaro på aktiekunskapen i alla fall , tack vare att jag är så smart. Men jag tänker inte säga hur ;) Haha. Åkte till skolan vid typ tjugo i tio då jag hade matte. Sen hade vi lunch o jag frågade stefan ifall jag fick slippa idrotten  o de fick jag, så jag fick 4 timmars hål, så jag åkte hem. Gick och la mig i sängen o kollade på tv , men råkade somna som tur var fick jag ett telefonsamtal som väckte mig. sen åkte jag tillbaka till skolan för att ha körkortsteori. Att gå på de lektionerna är som att gå på en teater , han berättar så roliga saker hela tiden om sina uppkörningar. Förut berättade han en historia om skillnaden mellan en svensk och en invandrare som skulle göra en uppkörning haha den var så bra :D men ni får inte höra -.- (jag orkar inte skriva)


Åkte också och jobbade efter skolan, asså jag e en upptagen människa som alltid har något att göra. Så från och med i morgon måste man planera saker med mig ett år innan ;) haha nejj jag skojade bara. Men de e lugnt, får ju komma och jobba när jag vill när de passar mig, så de e ju jätte bra.


Ska till sanja i morgon :D de va ett tag sen vi sågs, hela två veckor om jag minns rätt. Och de gör jag aaallltiiid(A)

Orkade inte skriva så mkt idag, så mobbas inte om de e ointressanta saker.


Hejdå <3


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0