11 mars

Hej.

Idag vaknade jag av att jag glömt ladda min telefon så jag hade endast 5% av batteriet att slösa på , vilket är för mig katastrof efterdsom jag är mobilsspelsberoende ):  och jag som skulle upp och jobba också fick spendera tågresan med att läsa en tidning.


 Det gick jätte bra och jobba idag trötts att jag var väldigt trött och halvsov på ditresan. Efter att man jobbat ett tag i butiken inser man att folk verkligen är dumma i huvudet. Det finns så mkt konstigt folk i Sverige så det inte e sant. Folk som inte ens lyssnar på en när de frågar om en sak och ändå inte bryr sig och köper de motsatta man rekomenderat och sedan kommer tillbaka efter fem minuter och skäller ut en o säger att man sagt fel till dem och ber om pengarna tillbaka trotts att de ätit upp det dem hade handlat. Och så var det de dära fjortisgänget. Asså hur kan man tro att man är cool för att man går in i en godisbutik och frågar om man säljer frukt :S varför ens fråga om man inte ser ngn frukt i butiken. Asså visst de e inte hälsosamt med godis men de behöver inte leka coola och påstå att de är nyttiga -.- titta ba vad de har på läpparna, idomin. Asså de hade jag på min rumpa när jag var väldigt liten, asså idomin är en RUMPSALVA. Inse fakta. O det där stora håret de lägger ner så mkt tid på ba för att de ska vara stort. Asså de förbrukar säkert en hel sprayflaska per dygn om inte mer och brunkrämen som är typ 3 grader mörkare än deras egen hud :S asså förlåt men jag stör mig så mkt på deeeem -.-


Jag lunchade med min mamma idag , som nu börjar bli en vana (A) haha men de e ju gottare än skolans halvstekta pannbiff och överkokta potatisar och gårdagens sallad .. nejj usch föredrar hellre god mat med mamma. Asså vissa frågar mig hur jag kan vara så beroende av min mamma trots att vi bråkar så mkt. Jag tror nog att jag älskar henne mer efter varje gång vi bråkat. Jag lär mig uppskatta henne på ett annat sätt. Det kan inte gå 2 timmar innan jag måste höra av mig till henne. Jag e fan riktigt beroende, men jag e stolt. Jag älskar min mamma av hela mitt hjärta.


Ska jobba i morgon också , direkt efter skolan tar jag tågen upp till sthlm city. Och nu ska jag ladda mobilen så jag kan spela spel på vägen upp (A)


Natti natt <3


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0