10 mars

Hej.


De här är en dag man lika gärna kan ta bort ifrån året. Helt onödig och misslyckad -.-


Hade ekonomi på morgonen , liite lugnare lektion än vanligt men helt onödigt, enligt min mening. Sen hade vi svenska och återigen får jag dålig kritik för mitt dåliga språk ... och att min information var en annan klass i sig. Får faktiskt ta och prata med honom för så mkt språkfel har jag inte ):  sedan hade vi massa andra onödiga lektioner som tex SPANSKA ööööööh. Hatar spanska , hatar läraren , hatar språket. Visst spanska e fiint men när man har en idiot till lärare så kan man faktiskt inte lära sig så mkt som hon påstår. Asså hon e ju knäpp i huvudet, en gång hade hon svettband på sig med en "vääldigt fiin" kavaj med tillhörande byxor. Vi frågade henne varför hon hade svettbanden och de va för att skydda hennes klocka och smycken så att de inte skulle gå sönder eller repas :S hallå? Varför har du då smyckena på dig om du ändå e rädd om dem o att du ändå inte visar dem.

Hon är också en sån här som inte vill säga sin ålder. Men hon är inte så smart heller. De enda vi behövde göra var att fråga hur gammal hon var när hon gifte sig, och senare efter en kvart fråga hur länge hon varit gift o vipps så var hennes ålder uträknad. Hon va fan 65 år :O o hade inga barn o köpte sin första mobil när hon var 60 år o den va utan färg. Men men ska inte sitta här o snacka skiit om min spanska lärare, vill inte riskera lägre betyg än vd hon redan gett mig.


 Imorgon ska jag jobba efter skolan , Burre behöver så mkt hjälp nu precis innan påsk , som sagt har vi fått in väldigt mkt påsksaker. Ska troligtvis jobba på onsdag också och sen träffa sanja på torsdag :D. de blir ingen rolig historia idag, e för lat för att leta fram. O ingen har ju ändå gort min uppgift jag hade fixat -.-


Hejdå <3


KOMMENTARER
Postat av: Sanja

haha, men den var för svååår (a)

2008-03-11 @ 14:24:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0