1 Mars , igen

Hej nu sitter jag och kollar på Melodifestivalen, väntar på Björn gustavsson :D han e såå skööön (o söt (A) )

Kom hem för ngn timme sen, har jobbat sen 13,00. Innan man e på jobbet känner man att man inte alls har lust med att jobba men när man väl jobbar är det skiit kul och ångrar verkligen inte att man åkte dit. Ska jobba i morgon oxå , vi har fått in så mkt påsk saker nu att vi knappt får plats med allt. Kycklingar, harar, tuppar påskägg o s v. haha

Mamma och resten kom hem tidigare från uppsala på grund av regnet, vilket e skönt för mig eftersom vårt område inte e så himla tryggt nu för tiden. Och fläkten på taket står och låter hela nätterna, det förstör ju sömnen men nu får vi stänga av den på nätterna eftersom de ändå ska riva huset brevid.

Nu kommer dagens historia:

Det var de sju dvärgarna som skulle besöka påven i vatikanen. När de fick möta påven frågade Toker:
- Jo finns det några dvärg nunnor i vatikanen?
- Nej, det tror jag inte att det finns. De andra dvärgarna började fnissa lite bakom Tokers rygg.
- Finns det några dvärg nunnor i Italien? fortsatte Toker.
- Nä du Toker det tror jag inte, svarade påven. De andra dvärgarna började nu fnissa lite högre bakom Tokers rygg. - Jo Påven finns det några dvärg nunna någonstans i hela världen?
- Nä det har jag svårt att tro. Nu började de andra dvärgarna att gap skratta och kloker utbrast:
- Toker har satt på en pingvin!!

HAHA, den e skiit bra:D

men ska inte skriva mer nu..

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0