29 juni

Hej, har faktiskt inte gjort ett skit idag. Som sagt vill jag lära mig photoshop och det går otroligt bra. Har suttit inte så länge senare idag, det va ju i morse jag kollade på grundkursen i tre timmar. Men nu kan jag :D Visar i ett annat inlägg vad jag har gjort.

Annars regnade det idag och det va inte så mkt för o gå ut men jag förljde med hanna till affären i alla fall.
Idag när mamma kom hem hade hon köpt saker till mig mohahah En jacka från McKinley med tillhörande regnbyxor och sedan två foto album eftersom några av våra foton från när jag och min bror var små förstördes och blev blöta under flytten (jävla idiot flyttfirma DAVENS) så torkade vi alla foton och behövde nya album till dem. Men mer än hälften av  alla bilder blev helt förstörda och man kan inte ens se vad det föreställer.. ): Asså att man blir så ledsen av att bilder förstörs men det e ju minnen. Och minnen är viktiga för mig. Jag kunde inte sluta gråta när jag höll på med att torka bilderna, bilderna på mig o min bror när vi va jättee pytte pytteliten. Men men några kunde bevaras i alla fall.

               
Min nya jacka                          Mitt album                                Min brors album

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0