30 Juni

Hej, har inte alls sovit bra i natt :( det har regnat och åskat som jag vet inte vad... och eftersom vi bor i radhus av trä så härs det när det smattrar mot väggarna, Det kan vara mysigt ibland! Men inte när man ska sova, och åska är heller inte allmänt farligt, men det är ljudet som skrämmer mig. Om ni tänker efter så låter de som om någon släpper ner en bomb precis utan för ert fönster. Så eftersom jag inte kunde sova inatt tog jag sovmorgon från mitt sommarlov, sov kanske till 11. Bättre sent en aldrig... Haha

Vet inte alls vad jag ska hitta på idag. Det spö regnar ju ute, inte så lyckat sommarlov hittils med tanke på vädret och att jag har varit sjuk närstan varje dag under de två senaste veckorna.

Ni kanske vill roa er med att kolla på mina betyg?? Stackars er säger jag bara.

Datakunskap               -      MVG
Engelska A                   -      G
Engelska B                  -       G
Bild                                 -      VG (förstjänade mvg)
Företagsekonomi A    -      G
Företagsekonomi B    -      G
Aktiekunskap                -      MVG
Körkortsteori                 -      G
Geografi A                     -      VG
Historia A                      -       G
Idrot och hälsa A         -       G
Matematik A                 -       VG
Matematik B                 -       VG
Naturkunskap A          -       MVG
Naturkunskap B          -       MVG
Samhällskunskap A   -       MVG
Spanska steg 3           -       G
Spanska steg 4           -       G
Svenska A                    -        VG+ (omdöme)
Turism                          -        MVG

Inte så bra med tanke på att det är 9 G ):

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0