3 juni

Hej, sitter hemma framför datan... Började egentligen kvart över 8 men tog sovmoron till halv två ;) Nej jag skoja bara, alla lektioner är inställda idag så jag FICK sovmorgon. Jag har ett skiiit stort bokföringsprov halv två som jag måste plugga på, Bajs då. Den e på 15 kap. Wish me good luck people. Jag som trodde att näst sista veckan skulle vara lugnt, men icke sa nicke. I morogn har jag också prov, men då inte 15 kap, utan HELA KÖRKORTSBOKEN. Har inte pluggat ett skiit, men de går nog. Ska i alla fall inte ha ig har jag bestämt. Så då får vi hoppas de. Och mina fjärilar i magen e borta! Igår fick jag veta att jag inte fick ig i engelska vilket jag befarade. Jag fick tom VG på writingdelen (A).


Men nog om det. igår köpte jag ett påslakan och örngott med zlatan på :Ö ska visa er senare för just nu tvättas den haha :D


Ska fortsätta plugga nu. TUDILUU


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0