29 juni

Heej, har suttit med Ps hela morgonen och gått igenom en grundkurs. Kalla mig nörd, men det är faktiskt jätte roligt. Har precis lärt mig hur man tar bort finnar och levemärken eller vad de nu heter.

Förlåt att jag inte skrev lika mycket igår sm förrigår. Hade jätte ont i magen, :/ va tvungen att sova redan vid 11, vilket e rätt så ovanligt för mig nu när sommarlovet har kommit, då jag har vänt om på hela dygnet. Ska til läkaren på tisdag och kolla upp värken för och se om det går att göra något åt. Jag hoppas det eftersom jag lider så mkt, känns som om det är värre än att föda barn. Inte för att jag vet hur det känns men jag kan tänka mig när de ligger och svettas o skriker som faan :/ .

Ska nu gå ut :D hihi

ciao

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0