30 juni

Hej igen, asså det e inte sant, jag har så tråkigt. Jag är skiiiit rastlööös. Skulle kunna fixa resten av fotona men asså, jag orkar inteeeee :(

Måste snart ringa Sanja. Vi ska ha en heldag i Sthlm. Jag behöver handla jeans (maybe 3 st) sen shorts. Sen ska vi på bio :D jag vann ju 2 biobiljetter till SATC. Vi måste ba bestämma vilken daag. O juste berättade jag att jag har fått läkartid för min magont?? Kanske gjorde jag de, kanske inte... Men om jag har berättat det får ni veta igen och återigen har ni blivit klokare :D I morogn ska jag till läkaren och ta massa prover,  och jag är jätte rädd för nålaar, sprutor osv. Och jag e rädd för läkare, tandläkare och frisörer, HAHAHA skratta på ni, en dag händer det att frisören kanske råkar raka av allt hår på er, o tandläkaren "råkar" dra ut en eller kanske flera tänder på er, och sist men inte minst läkaren, ja tänk efter själva. Vad kan dem göra? ge fel medicin kanske. Jag måste övervinna rädlsan , men hur? Ni tycker säker att jag e dum i huvudet. Tyck de då ;)

ciao

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0