29 Juni

HEJSAN IGEN

Fick nyss veta att vi ska till Tallin den 3 Augusti med familjen. Vi ska åka kryssning i nästan 2 dagar :D skiit kul.

Men jag tänkte nu visa de jag har gjort på photoshop. tänk nu på att jag oxå är nybörjare så klaga inte :D

Bild1 :


Bild 2 :   Bild 3:    Bild 4: 


Bild 1 : Var den senaste jag gjorde, den gjorde jag på beställning av Jennii.
Bild 2 : var den allra första jag gjorde på beställning av min bror som tyvärr älskar AIK... suck, är han adopterad eller?
Bild 3 : En ego bild ^^ Haha den var från början i färg och väldigt suddig men nu med Ps i datan går det lätt o fixa.
Bild 4 : Är på min kompis hanna, här har jag redigerat hennes hur från finnar och leverfläckar, samt gjort hennes hy till barbieliknande sak. Samt att jag blekte hennes tänder. Känner mig som en tandläkare..



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0