28 juni

Hej, sitter framför datan och har preciiis duschat. Jag använde mitt nya schampo igen, jag tycker verkligen om den! Idag har jag jobbat från 2 till 6 , inte så långt, men ändåå. Det gick braa, kändes som en evighet eftersom de inte e så många kunder på soliga lördagar.

Egentligen borde jag handla kläder och eftersom jag ändå e i sthlm kan jag väl lika gärna gå o handla. Men nej nej, det orkar jag inte. Får åka upp någon dag nästa vecka, antingen med Jennii eller Sanja, eller båda två ;) men de brukar ooftast bli katastrof då. Senaste gången vi var uppe tappade vi bort sanja o jag välte en hel hylla med Smink på, snacka om pinsamt. Men det var jävligt kul i alla fall. Asså egentligen behöver jag inte handla något men eftersom många av minna linnen kommit bort i flytten behöver jag införskaffa mig nya och lite MINDRE barnsliga Haha.


Skriver mer sen, ciaaao

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0