27 juni

Hej igen, tänkte ge er ett tips, inte för att jag gör det ofta, men när jag väl gör det så gör jag det för att jag är mycket nöjd med produkten. Och de jag kommer att tipsa er om är det nya schampot och balsamet  "Fructis Nordic Hair Care".

Jag såg resultat redan efter tre tvättar!! Jag har aldrig varit så här nöjd med ett schampo förut, det här är den bästa som finns. Den gör håret starkare och glansigare, samt ger volym. Mitt hår som brukar praktiskt taget ligga på mitt huvud har nu volym utan att jag ens tillsätter spray OCH mousse. Och hårstråna går inte av lika lätt som de gjorde förut, det e mkt starkare nu. Och även fast jag är "falsk blondin" så funkar det på mig, det heter ju trots allt Nordic Hair Care och de syftar nog mer på blondiner. Men även fast de uttrycker sig så på reklamen betyder de inte att ni oxå kan testa den.. Den heter ju oxå Tichness and shine, så har ni sånt hår så testa den gärna. Jag är i alla fall jätte nöjd med den!!


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0