27 juni

Idag behöver jag ba skriva av mig lite, som ni kanske ser, haha.
Satt och kollade på gamla idol-klipp på youtube. Rätt så roligt faktiskt. Och speciellt när de som inte alls kan sjunga plötsligt står o säger att de kan. "Men mina kompisar säger att jag kan sjunga. Och mina kompisar har faktiskt rätt. Gör det själva då om ni kan bättre. Än har ni inte sett det sista av mig. Jag kommer tillbakaaaaaaaaaaa!!!!"

Om det nu är rätt som dem säger att hennes/hans kompisar verkligen säger att han/hon har en bra röst även fast det inte e så, så är det jävligt komiskt.
Att låta sin kompis att åka och göra bort sig inför hela sveriges befolkning, att låta sin kompis verkligen tro att den kan sjunga och sedan bråka om en sak som egentligen är fel men att den inte inser de. Snacka om att leva i en lögn.

Jag har märkt att folk börjar skriva om att de lever i en lögn. Att de inte alls lever som de vill utan som andra vill, mot ens vilja. Det kallas att falla för grupptryck och det visar att man är svag. Svagare människa , svårare liv. Att kunna stå för sina åsikter och vanor gör en stark, Det som inte dödar, gör en starkare. Jag skulle aldrig kunna leva i en lögn, och har aldrig gjort det heller, och jag har mer vänner än vad jag önskat mig tack vare att jag är mig själv och står för mina handlingar och åsikter. Ta vara på er själva och lev ert eget liv, inte andras.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0