18 Juni

Hej,
Jag är inte glaad ): Sverige förlorade mot ryssland idag. . Men men ZLATAN gjorde två tredjedelar av alla sveriges mål under EM. Jag är stolt.

En sak som jag hatar, när jag var på väg till jobbet idag gick jag från tåget mot t-centralen, asså gången under marken. Ni vet där de alltid e fullt med människor. I det utrymmet finns det hundra tals med folk som har olika uppfattningar om vardagen. Vissa stressar och nästan springer fram, andra går och pratar i telefon samtidigt som de går raskt, de finns de som går normalt och snackar med någon kompis, OCH sen finns de små jävlar som inte har brottom alls utan stannar MITT I VÄGEN när det kommer folk bakom, och alla krockar, sen kollar den idiotiska människan bak som ett frågetecken och säger: se er för !!

Asså de e inte sant hur mkt jag hatar dessa människor som ba stannar upp. Fifan, tummen ner för dem.

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

vad heter låten du har på din blogg? (: och vem sjunger den. tacksam för svar!

2008-06-21 @ 13:52:01
Postat av: Jenny

Det är Enrique Iglesias med Ring my bells

2008-06-22 @ 20:59:18
URL: http://siimplyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0