14 juni

Hej, är jävligt trött. Har jobbat hela dagen idag. Det är inte för att det var mycket folk utan för att det inte va en jävel som kom. Och då passade man ju på att sova lite (A) och det gjorde jag fel i... De slår tillbaka nu, halvsover typ. I morgon är jag ledig så då ska jag sova ut... Och på måndag börjar mitt SISTA sommarlov :( eftersom jag börjar trean så är skolan slut efteråt. Fan dåå :(  men eftersom jag ändå ska plugga vidare så kmr de fler men kortare sommarlov typ på 5 veckor.

Satt och funderade på en sak. Vissa är inte ens villiga att kämpa utan ba skiiter i de om de inte går första gången. De provar inte ens en andra gång utan tror att om de inte går första gången så varför ska de gå annars. Jag ogillar sånna personer, det visar bara hur oengagerade personerna är. 

GRATTIS ANDREAS OCH TOBBE PÅ FÖDELSEDAGEN <33

Ciao 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0