2 juli

Något som pratas ofta ute nu bland gatorna är fenomenet skägg. Ska det va skäggigt, skäggstubb eller renrakat? Det är frågan. Men vilket är egentligen sexigast? Själv tycker jag skäggstubb. För man kan se det lite som en tidslinje, när man  är ung, typ i 20 års åldern ska man ha renrakad hy, för att visa att man är ung typ. Haha sen när man kommer in i 30 års åldern ska man låta skägget växa ut lite för att visa att man mognat till, dvs spara till skäggstubb. Det tycker jag är absolut det sexigaste som finns ;) om man ska välja mellan dem tre. Och när man får skägg visar det att man har lagt sitt liv åt sidan, dvs man har fruu, barn och lever sitt liv i lugn och ro och inte har några bekymmer alls. Men vad tycker ni är sexigast?

Jag ska visa tre bilder på Beckham, Eftersom alla tycker han har ngt fint i sig ;)

Renrakad?

Skäggstubb? 

Eller helskägg?

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0