7 juli

Hejsan, gick ju och tog passet idag, dvs göra i ordning ett. Och så var det me det här passfotot. Nu ska man inte vara glad o visa tänderna och örat, nej nej. Nu ska man ha stängd mun och se ytterst allvarlig ut. HAHA det är jag expert på , menj ag har en vana att lipa, dvs visa tungspetsen när jag e koncentrerad eller allvarlig så jag fick koncentrera mig lite mindre på att se allvarlig ut så jag inte skulle börja lipa. HAHA vilka tankar, men sen så berömde polisen mig för mitt utseende, gissa om jag gick med näsan i vädret efterår (A)

Sitter nu och väntar på Paranormal State, en serie gjort av studerande ungdomar som studerar om spöken, fenomen och demoner, Riktigt intressant, men inte för att jag tror på det ofta, utan det är mer för att det är så facshinernade. Jag kan inte rinktigt bestämma mig om jag ska tro på spöken / demoner även fast jag har varit med om sånna fenomen förut. Jag tycker att det bara är löjligt så jag intalar väl mig själv att jag inte tror på de.

Ska berätta vad jag har varit med om en gång.
Jag och en kompis till mig var barnvakt åt grannens barn över natten. Vi hade precis fått barnen att somna på övervåningen i deras rum så vi gick ner och tog fram chips och satte på en film. En kvart senare hörde vi en smäll, asså den va rejäl, verkligen skiit hög, den kom från trappan så vi antog att barnen hade vaknat och kanske halkat i trappan, mennär vi gick o kollade fanns det ingen i trappan och båda barnen låg och sov djupt. Vi blev skiit rädda så vi tog med barnen ner på nedervåningen så de kunde sova i soffan med oss. Mennär vi kom ner så låg chipsskålen på golvet och all chips låg utspridda över hela vardagsrummet. Vi var verkligen skiit rädda så vi gick hem till mig och sov där i stället. Asså det var verkligen skiit läskigt. Men asså man kan säga att vi inbillade oss, men ofta att båda två gör det och på samma gång, nej det var ngn som hoppade i trappan oavsätt vad ni säger.

Ciao

KOMMENTARER
Postat av: Nicole

Du har blivit utmanad av mig! Läs på min blogg så förstår du :)

2008-07-08 @ 00:16:51
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: jayne

ha ha ha...se allvarlig ut.. bara för det hade jag skrattat...så duktig du var som klarade det!!!!



Kul blogg du har!!! Fin design med...återkommer..ha det gott..o god natt

2008-07-10 @ 23:58:29
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0