5 juli

Hej har jobbat hela dagen. Somna vid halv tre i natt, Kunde verkligen inte sova, Hade som vanligt för många tankar i huvudet, och i natt va de mer än vanligt, tyvärr. Men som tur va så fick jag ett sms av min chef som sa att jag fick börja ett om jag ville, och vem tackar inte nej till det.

Haha, idag slog den största idioten till i godiset, haha så stööööööööörd. En man kommer in och ska handla en klubba till sin son, eftersom det är lördag. Han kommer fram med en klubba som kostar två kr. Och så frågar han om vi tar kort :O asså betala en klubba för två kr med kort? Vi måste betala 2,5 kr per korttransaktion. Vi förlorar ju till och med att ta kort på det. Sen var det en snäll dam bakom honom som erbjöd hnm två kr , och han ba NEJ, jag har egna pengar. o jag ba men då kan du ju betala, han ba nej jag vill betala med kort, jag ba tyvärr de går inte. Sen gick den snälla damen och köpte klubban till hans son men damen fick värsta utskällningen av pappan för att hon hade köpt klubban. Så han gick och lade tillbaka klubban och gick ut från affären, och den lilla damen började gråta :( tyckte så synd om henne, hon som ville vara så vänliig.

Visste inte alls vad jag skulle göra så jag bjöd henne på de godiset hon köpte. Kunde inte göra mer än o vara snäll, skadan var redan skedd. Men sen blev hon glad då hon fick godis av mig.

Ska till Sydpoolen med Jennie i morgon, har lovat henne hela året men aldrig orkat. Så eftersom jag ändå är ledig i morgon så åker vi då.

Skriver sen

Ciao

KOMMENTARER
Postat av: sara

Du är ju bara för snäll!! Det är så man ska vara, hjälpa till när det behövs. Tänk om världen hade fler som du :-)

2008-07-09 @ 15:47:43
URL: http://venividivisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0