5 juli

Hej, som sagt är jag sjuk, MEN jag e förkyld oxå. Men vart finns allt snor? HAHA det känns som om de kommer snor hela tiden, även fast jag snyter mig varannan sekund kommer det nytt hela tiden? Asså vart befinner sig snoret när det inte e i näsan?

Finns det någon som kan berätta de för mig?

Jag har en teori, Ni vet att hjärnan befinner sig i ett skal(kraniet) som har (hjärn)vatten innuti och där ligger hjärnan och flyter. Och när det där (hjärn)vattnet blir gammalt så tjocknat vattnet till och blir slemmaktigt och eftersom närmaste hål ut från hjärnan e näsan kommer det ut där. Och det är oxå därför man dricker så mkt när man e förkyld, man tillsätter då nytt (hjärn)vatten i huvudet, Asså fattar ni vad jag menar? haha

Förlåt, men jag e bara oerhört trött


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0