4 juli

God förmiddag :)
Sov till elva idag, kände att jag behövde sova. Gick ner och kokade kaffe inte för att jag gillar det men det luktar så gott, man får en underbar morgonkänsla. Sen kom min Micke och drack upp det. Självklart trodde han att jag e världens gulligaste unge som kokar kaffe åt honom på morgonen. Men visserligen vet han ju inte om att de egentligen var för att jag vill känna lukten. Men jag gjorde ju Micke glad i alla fall.

Jag visste dee!! Jag håller på och bli sjuk. igår hade jag 40*c... inte alls bra. Vilket sommarlov :( och dem där jävla sl-bussarna e delaktig till mitt bajs sommarlov. Vem kunde ana ngt sånt. Jag o Sanja hade planerat så mkt, men titta på mig, vädret och skiitbussarna, kan de bli mer fel? Det slutar väl med att man går i ide som björnarna och sover i 2 månader.

Ciao

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0