4 juli

Jag läste i Natashas blogg att man kunde få gratis saker om man värvade folk så hon värvade mig, hoppas jag var till ngn hjälp ;) Så jag blev oxå medlem. Så nu ska jag värva er haha

Den heter Gratisgen och man ska samla ihop poäng och värva folk för att få saker. man får välja två olika saker, Den första prylen måste man värva 7 kompisar  och där valde jag presentkort på MQ för 500 kr.
Den andra prylen måste man värva 13 st kompisar och där valde jag Sex and the City Boxen. Så bli medlem och börja värva ni oxå.

GRATISGEN

KOMMENTARER
Postat av: Nicole

Svar: Men hur kommer det sig då att jag jämt får finnar och fet blank hud av foundation? Det ger ju ingen vård alls..

2008-07-05 @ 11:02:49
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0