3 juli

Hejsan, har varit hos jennifer hela dagen idag. Tack för att du finns baby <3 Du är en av dem ärligaste och underbaraste personerna jag känner. Du finns verkligen här när jag behöver dig oavsett. Vi gick ner på stan och åt på Nancys och handlade lite, det blev en nessesär och ett skiit fint naglack typ som schock rosa/lila. Sen kom mamma och hämtade upp oss och vi lämnade av Jennii för att sedan åka vidare och handla. När vi hade kommit hem hade min bror gjort mat till familjen :-* Och nu sitter jag här. . .

Det finns en låt jag aldrig tröttnar på, det heter Everything I do, I do it for you.
Den är så underbaaar. Gråter jämt till den.

skriver sen, ciao

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0