2 juli

Igår tänkte jag på en sak, doch hade jag läst det någonstans.
 
Man ska ALDRIG lägga kvittona i påsen. Tänk om det kommer en tjuv och tar påsarna,

Tänk om tjuven är en pojke och ni har vart och köpt tjejkläder, snacka om att han blir ledsen då HAHA. men de jag vill komma fram till är att jag tror inte en kille skulle vilja klä sig i BH:ar och klännigar, och om det e så att han gillar det så kanske de e i fel storlek. Och har han tur så finns det kvitton i påsen så han kan lämna tillbaka dem och få tillbaka pengarna. Då är han ju jätte nöjd ju men inte ni.

Så om det skulle hända att ni blev beslagen på era påsar lägg då kvittona i plånboken och inte i påsarna. För at göra livet surt för tjuven MOHAHA

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0