16 juli

Neej ): mina besökare har sjunkiiit igen... Kanske beror på att jag inte har uppdaterat på 2 dagar. Har ju varit i Sollentune med Alexandra och några andra vänner. Det var verkligen jätte roligt.

Första dagen tog Alexandras familj mig till Fridays, en restaurang på Södermalm, Skiiit gått, åt revbenspjäll och pommes. Sedan fikade vi på Café Alberto som låg i närheten. Sen åkte vi hem och kollade på film.Dagen efter åkte vi först till läkaren vid ett och sen gick vi och åt på McDonalds, ville ha en grekisk sallad, och som överallt annars var det sluut här med. Asså varför gör dem reklam för det om dem inte har den? Jag blev skiit sur. Sen åkte ag och Alexandra hem och ducsha och fixade oss i ordning, för att sedan åta middag på en libanesisk restaurag. Älskar den maten, så många olika smaker på samma gång.

Och idag åkte jag hem och nu sitter jag här.

Skriver sen

ciao

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0