13 juli

Ahhh, jag är såå trött efter att ha vaknat kl 8 gjorde jag mig i ordning och sedan bar det av till Gröna Lund. Jesper fyllde år så han och ett gäng till åkte dit och åkte karuseller som bara den. Nu känner man att man har åkt grönan för hela sommaren, Vi tröttnade redan efter två timmar, men sket i det och åkte samma karuseller om och om igen. Sen gjorde vi av med GANSKA mycket pengar på lotter, Asså shiiiit vad dem måste tjäna på det där. Jesper gjorde av med över 600 på endast lotter och det han vann var en lite stor champangeflaska med choklad i, sen massa små saker som visselpipor och så. Han ångra sig rejält efteråt.  Jag håller med honom, det misstaget har jag gjort många gånger förut men nu har jag lärt mig så jag spelade kanske bara för 100 , och vann inte ett piss.

Men företagsidéen är ju väl uttänkt, kanske en på 200 vinner. Jag ska oxå öppna ett tivoli med lotter och inte låta ngn vinna alls så jag bara drar in pengar :D det låter väl kul? :D

KOMMENTARER
Postat av: jayne

ja du... min make ska alltid spela på cokladlotteri. jag har sagt till honom att han istället kan ta sina pengar och köpa choklad.. men icke.

En midsommar vann vi dock.. han choklad, hade satsat 15 kronor..och jag en stor påse emd oliksa chips i..jag satsade 10 kronor...

WOW sa barnen... men.. en gång..ingen mer gång ...ha ha

2008-07-13 @ 20:12:17
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: thindris

Sv : haha okej , coolt :D Känner mig liten ;)

2008-07-13 @ 22:45:03
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: thindris

NEE :< jag är lång faktist. haha ;p

2008-07-13 @ 23:38:43
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0