12 juli

God morgon, Vilket väder det är ute. Jag som nu hade velat bli brun, men saken är den att jag blir aldrig brun, jag blir röd. Så Då får vi ta hjälp av brun utan sol, men det går inte heller eftersom jag ska  jobba. Tråkigt för mig då.

Jag lyckades i alla fall vakna, vaknade redan kl 9 av grannens förbannade hundar, dem skäller dag ut natt in ovs. Det är riktigt irriterande, men grannen är en gammal tant så jag vågar inte riktigt be henne att hålla mun på hennes hundar. Men jag får ta det med en nypa salt.

Ska fixa mig nu, borsta tänderna sminka mig osv. Skriver ett till inlägg snart om jag hinner


Ciao

KOMMENTARER
Postat av: jayne

vilka tider jobbar du idag då???

Ja du...skällande hunadr är inte så kul. Vi har en granne vars stora hund går omkring i trädgården o skäller titt som tätt...

ha en bra dag

2008-07-12 @ 11:04:12
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0