10 juli

Heej , kom nyss hem från att varit och handlat. Köpte födelsedagspresenter till Jesper. Köpte lite andra saker oxå, visar det senare. Vi var oxå och handlade på city gross, blev mer andra saker än mat,  som det oftast brukar bli när vi är där. Typ, Hårspray, naglack, godiis, kakor osv. Sen åkte vi till Flüger färg och handlade färg, haha När vi betalade utbrast killen i kassan att han hade tappat sin stegräknare! haha han uppmanade alla i affären att leta efter den, utan resultat. Han var tydligen med i någon tävling. :) Han var helt förtvivlad, stackaren...

En sak som jag köpte var nagelförstärkare, mina naglar bara går sönder och flagnar, inte roligt när man verkligen sparat till långa och sen går dem helt plötsligt av. Och det här är som gele som du lägger på naglarna, och när det torkar blir naglarna helt glänsiga, tummen upp för den!

KOMMENTARER
Postat av: jayne

oj... vad heter det?? SÅNT behöver jag med.....

Jag var också med i stegtävling innan..man skulle "gå" till amsterdam...ha ha ha... ja...vad man (jag) kan gå på...

2008-07-10 @ 23:55:54
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0